Pogoji uporabe

Pravila obnašanja uporabnikov
Spletna trgovina zraven prodaje artiklov omogoča tudi oddajo mnenj o artiklih, ki je namenjeno medsebojni komunikaciji kupcev z namenom izmenjave uporabniških izkušenj z artiklom. Na spletnih straneh ni dovoljeno zasmehovati in žaliti artiklov ali drugih uporabnikov. Vsakdo ima pravico do svojega mnenja. V primeru, da se z nekom ne strinjate, to izrazite z argumentirano repliko. Prepovedano je ščuvanje k verski, rasni, seksualni, nacionalni, politični ali kakšni drugi nestrpnosti. Prosimo vas, da ne uporabljate neprimernih izrazov in vas vabimo, da pozitivno sodelujete pri kakovosti medmrežne komunikacije. Objava povezav na druge spletne strani niso doveoljene in si pridržujemo pravico do odstranitve takšnih objav. Oglaševanje, prodaja, komercialne raziskave brez soglasja lastnika spletnega mesta niso dovoljene in bodo odstranjene. Uporabniško ime in geslo, ki ga uporabnik uporablja za registriran dostop, je uporabnik dolžan varno shraniti in zaščititi pred zlorabo! Uporabniki sami odgovarjajo za vsebino, ki jo napišejo.

Ukrepi moderatorjev
Moderatorji skrbijo za nemoteno komunikacijo med uporabniki ter po potrebi pomagajo pri uporabi sistema. Moderatorji bodo vsebino, ki ne upošteva pravil obnašanja uporabnikov in ni primerna za objavo na spletnem mestu ali žaljive pripombe po lastni presoji odstranili. Pri tem se lahko posvetuje z urednikom.

Naročanje in cene
V spletni trgovini lahko poteka naročanje s klikom na gumb "V košarico" prek spletnega kataloga izdelkov ali po telefonu. Spletna trgovina kupca sproti obvešča o stanju naročila. Vse cene na straneh so navedene v evrih ter že vsebujejo davek na dodano vrednost. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Postopek naročila in komunikacija s kupci potekata v slovenskem jeziku.

Naročila in računi kupcev so shranjeni na sedežu podjetja ter kupcem dosegljivi preko pisnega zahtevka. Zahtevek za dvojnik lahko kupec v pisni obliki pošlje na naslov podjetja ali na elektronski naslov info@sebp.si.

Načini plačila
Strošek dostave blaga z odkupnino se obračuna glede na končno težo vseh naročenih izdelkov, znesek in izbrano možnost dostave v postopku naročila. Vsi stroški so jasno navedeni pred potrditvijo naročila s strani kupca in na računu.

- Po povzetju: plačilo z gotovino ob prevzemu naročenih izdelkov na izbranem naslovu. Pošta Slovenije vam pri plačilu po povzetju po svojem veljavnem ceniku zaračunava še provizijo na plačilo.

- Predračun ali preko spletne banke: plačilo po predračunu, ki ga podjetje izda ob naročilu kupca. Blago se odpremi šele po prilivu sredstev na transakcijski račun podjetja in se ne izdaja ob poslanem potrdilu kupca o izvedenem plačilu! Kupec pri plačilu po predračunu nima dodatnih poštnih stroškov provizije.

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je podjetje izrecno obljubilo ali oglaševalo, če je podjetje poslalo napačne izdelke, v napačni količini ali barvi, ali če blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila oziroma ponudbe. Reklamacija blaga je možna v časovnih rokih in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije kot to določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).


Preklic naročila in vračilo izdelkov
Kupec ima pravico, da v petnajstih (15) dneh od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino v roku petnajstih (15) dni po prejemu sporočila o odstopu. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave. V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v petnajstih (15) dneh od prejema blaga podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti. V petnajstih (15) dneh od pisnega sporočila mora kupec blago vrniti podjetju nepoškodovano, nerabljeno, v originalni embalaži in nespremenjeni količini.

Če je kupec prejeto blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino v roku petnajstih (15) dni po prejemu vrnjenega blaga; v primeru odprte ali poškodovane embalaže s strani kupca si podjetje pridržuje pravico, da zadrži do 10% kupnine. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave. Kupec v celoti krije stroške dostave pri vračilu blaga. V primeru pošiljanja po pošti ali dostavni službi mora kupec izbrati storitev "s pazljivejšim ravnanjem" oz. ustrezno podobno storitev, ki dostavljavca zavezuje k pazljivejšemu ravnanju z izdelkom. Priporočljivo je tudi, da kupec pred vračilom naredi fotografsko dokumentacijo izdelka v izogib zapletom v primeru morebitnih poškodb pri dostavi. Vračilo ni možno za avdio in video posnetke ter računalniške programe, kjer je kupec odprl embalažo oz. varnostni pečat.